HTML

bidoka

Friss topikok

Címkék

jana

2014.08.26. 13:33 bidoka

tumblr_lvlsi9hxui1qhszeoo1_500_1409052868.png_500x317

Egy élet egy sors, hol vannak már,azok a szebb napok,
egy könyv,egy lap,miben még érzem,hogy ott vagyok
nem érdekel már, ha páran beszélnek mögöttem
hiszek magamban,meg az is, aki ott lakik fölöttem,
Elítélni könnyű valakit,de nem éled az életét,
míg neked meg volt minden,ő csak feltette a két kezét,
Repülnék én oda, ahol senki nem lát engem,
ahol egy pohár víz is elég,és nem kéne a tenger,
a lehetőség ott van előtted,hogy boldogan éljél,
vállald fel mindened,és magadtól ne féljél,
Biztos érezted már hogy egyedül vagy a világban,
mikor kellett volna a szeretet,akkor abból pont hiány van,
Van úgy hogy inkább el kellene fogadni a dolgokat,
ne gyötörd magad ha az élet, épp nem piros pontot osztogat
számtalan csillag mutatja fényét fent az égen,
valahol a tiéd is ott van, mely a sorsod őrzi éppen

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bidoka.blog.hu/api/trackback/id/tr96637235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása